emma: deciding his lifestyle by rolling the dice, one will stand another will fall down

Ovan ser ni 3 extremt fagra bilder från årets kristi himmelsfärds-helg vilken kanske inte blev riktigt så rolig som jag hade hoppats men ändå.. brA. I onsdags var jag och grillade, i torsdags så käkade vi lite (eller enormt mycket) tacos hos Sabrin och fortsatte kvällen med burträskbingo. Tyvärr förlorade tjejerna men vadå, killarna fuskade ju???? Jävla smuts alltså.

I lördags var jag och addman hos hans farfar och bar brädor, var faktiskt inte så tråkigt men eftersom vi hade varit tvungna att stiga upp den tråkiga tiden 0700 så var några powernaps i bilen mer än behövligt. 

Idag tänkte jag och Olivia tvätta fönstrena men jag somnade xD Så de blev inget av. Adios!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback