emma: no matter who you are you belong to someone else

Just nu borde jag antingen
- klä på mig (ska snart och plocka skräp igen.. huvva) 
eller
- plugga, har dödsprov i alternativmedicin imorgon, 4 sidor med omöjliga medicinska termer och dess knäppa förklaringar. 

Men! Jag orkar inte riktigt misströsta för efter jobbet ska vi boka resa till USA! Inte illa en söndagkväll som den här. Dessutom var inte jobbet riktigt så tråkigt som jag trodde. Dock var det vidrigare än jag trodde för igår var vi tvungna att städa bajamajorna.. Men! Man är väl van sedan vi sommarjobbade på campingen i somras. På bilden nedan ser vi en positiv Olivia städa husvagnslatrinen.



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback