emma: there's a million of girls doing just like you, i refuse, i refuse, i refuse

Hello!

Idag har vi kämpat klart med det allra sista skolarbetet för tvåan, känns helt overkligt... men skönt! Ska strax ta blåa faran (cykeln) och möta Matilda på stan. En sommardag som den här ska definitivt firas emo-style! 

PS. Igår var jag både på gymmet och ute och sprang. creds till mig från mig. 

PS 2. Dansar atm en helt legendarisk dans. Ni som har sett mig dansa på riktigt förstår nog hur grym den verkligen är. Är ju ganska grym på att dansa ju. Här nedan ser vi en bild från YMCA på nyårs. (fattar inte hur man kan hata YMCA? bästa dansen ju. Fast jag måste erkänna att jag alltid gör c:et fel väg :))





Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback