olivia: crash, fall down, I'll wrap my arms around you now

Helo!
Dålig uppdatering, har umgåtts med päpplet de senaste dagarna (veckan??) blandat med lite diverse aktiviteter. Har förpestat hans tillvaro med att bl.a. tvingat han att lyssna på Crash (låten jag länkade 2 inlägg ago) omänskligt många gånger! Det har varit roligt. Dessutom har jag blivit HELT klar med 2 kurser, sommarlovet is close nau!

Inga bilder tyvärr eftersom min mobil är sämst i världshistorian:D:D:D Hade 7mb ledigt på internminnet när jag satte mig på bussen hem, väl framme var det bara 58 kb kvar! Fattar inte ens hur det är möjligt?!::D:D:D:D Köp aldrig en htc wildfire s, har aldrig varit med om en så stor scam nånsin. NÅNSIN!!!!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback