emma: i know you're down for anythingE

Uppdateringen här är ju under all kritik för tillfället.. men! Det kommer förmodligen inte bli bättre framöver. Men kanske. Man kan ju hoppas.

Just nu känns livet ganska bra om än något stressigt. Om allt går som planerat så far jag på onsdag till London med körkortet i hand (eller i alla fall på väg) och har världens roligaste vecka. Tyvärr är pessimistiska jag övertygad om att jag kommer faila uppkörningen och vi kommer missa flyget. Vi får se!

Idag har jag i alla fall varit produktiv. Klarat teoriprovet, gått tre (3) (tre!!!!!) bankärenden, gjort ett halvt historiaarbete och varit och tränat. Det duger för idag känns det som. 

Atm försöker jag ladda in newyork-bilderna från kameran till datorn men det funkar inte :@ :@ :@ Blir knäpp i huvet. Snart kommer Adam ialla fall och han kanske kan fixa mina tekniska (och mentala) problem. 

UPPDATE: mina fuuuuukkkkkkkin' jävla mobilbilder går inte heller ladda över. Th1nK 1m G0nn4 k1Ll myS3lf. 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback