emma: London

 

Detta är koncerten vi var på i London, tack till dig random kille som gjorde en videoblogg om det. Det var så jävla grymt alltså!! Kolla från 15:25, då börjar dom spela The Depths. Höll på att börja grina när dom sa att det var den.. eftersom jag relativt nyligt har börjat lyssna på Of mice and men så har jag inte jättemycket relation till dem men den här låten fan älskar jag äckligt mycket. Och stämningen!!! Så jävla grymt alltså. Tror (eller vet) att alla vi som var där tyckte att det var en av de bästa kvällarna i livet..

I övrigt så kingade London och jag ville fan inte fara därifrån.. vandrarhemmet där vi bodde var kanske inte mycket att hurra för men billigt och bra läge iaf. Förutom att leta toaletter utan stopp i avloppet och duscha i duschar med 1 droppe vatten så hann vi med att shoppa en del, vara VIP på en klubb (men de sööööög där), träffa Pizza Man, hitta världens bästa bar The Rocket, äta på världens sämsta restaurang Valencia (vi åt typ där frukost lunch och middag av nån anledning), och dansa gangnam style 50 000 gånger. 

Sammanfattat kan man väl säga att vi hade det så kungligt att jag är avis på mig själv. 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback