emma: New York-bilder woho

Alla bilder på mig och olivia tillsammans är ©mamma. Dvs typ alla bilder. 

 Första dagen började vi med en korv och promenad i central park.. central park var faktiskt fulare än förväntat men det var coolt med alla som spelade baseball. 

Sedan tog vi en promenad på times square, ganska svårt att undvika dock eftersom vi bodde på typ gatan bredvid. 

Standardfrukost på McDonalds. 

Väldigt mycket sightseeing där vi såg alldeles för mycket trista byggnader :')

Middag på Applebees.. det störande med maten där var att dom hade inte sås till nånting!! Liksom, dom hade inte nånting på hamburgare ens.. som en såsälskande människa var detta mycket irriterande.

Denna dagen var det fortsatt sightseeing, såg frihetsgudinnan, var sedan på nåt museum om invandringen till usa förr i världen, riktigt ointressant måste jag erkänna..

Tredje dagen(?). Vi var på nån outlet ialla fall, lätt den grymmaste shoppingen nånsin :D :D Knäppt alltså. 

På Hard Rock Café.. var så sjukt trötta efter all shopping att man knappt orkade äta -.-' Jag var uppenbarligen så pass trött att jag förvandlades till Ghost Girl. 

Sjukaste godaste maten ever.. det störiga var att den här toppenrestaurangen låg alldeles bredvid vårt hotell men vi ratade den ända till sista kvällen..

På väg att se mamma mia.. haha vi ser så galet lyxiga ut på den här bilden, orkar inte.. är avis på mig själv :( 

Inne i salen(?) salongen(?). Whatevahhhh musikalen var totalt grym iaf, en perfekt avslutning på resan :D


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback