olivia: we'll stay on time and fill the pages with just how both our worlds collide

2013 är här! Efter en riktigt rolig nyårskväll så har jag på känn att det här blir ett riktigt bra år. Har redan börjat tycka om ett band jag väntat länge på att börja tycka om (go radio, av f.d sångare i Mayday Parade). 

Annars blir det snart första träningen i år, om det går bra så är det här sannerligen ett mirakelår! Har nämligen inte tränat en sekund sedan juluppehållet började, mer tvärt om, typ ätit och festat. Och varit förkyld. Och är allergisk, då jag mer eller mindre bott hos Chrille och knappt lämnat huset. Dessutom kan jag ju inte låta bli att gosa med katterna heller.. tyvärr true story :/

Egentligen skulle jag lägga in bilderna från nyårs här, hade antagligen med partykameran. Tyvärr så har jag inte ens sett de bilderna än eftersom Emma haft kameran i sin ägo. Men! Som tur var hade vi vår egen mingelfotograf på plats, aka August! Så jag lånar en bild av honom, hehe..
Den förmodligen första bilden från 2013 där mitt hår tyvärr såg väldigt äckligt ut! :D

Kommentarer
Postat av: mat

längtar till mer bilder

2013-01-06 @ 17:18:41
Postat av: Matilda^*

fan det dampa

2013-01-06 @ 17:19:02

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback