emma: as long as you stand in my way, I will never get to my final destination

just nu vill jag bara sova. Men på något sätt är det omöjligt för mig att gå och lägga mig? Skum känsla det där.

Aja, zon gick väl sådär, men jag kan ju fetglömma att gå vidare, alla är ju så otroligt bra. Kom i alla fall dit 6, men det visade sig att det inte började förrän 7, så jag och Olivia hann ha lite kul och ta 'modellbilder' , andra vackra bilder och spela in några snygga videor. Och dom bilderna kan jag lova att jag ska lägga in, så snygga var dom.

Imorgon blir det som sagt först skola, sen BADA med skolan (eller egentligen bara med tjejerna i klassen) och sen träning om jag pallar. Jag tror inte jag pallar det. Jagmenar, umecupen, zon idag, träning imorron, träning med division 2 på onsdag, sen träning torsdag & fredag? Lite för jobbigt för mig, YEESSS. SÅÅ vältränad är jag inte...

puusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkar, min bv stack precis :/ sj

2009-04-06 @ 22:35:54
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback