emma: 'cause all I know is that I don't know this

NYSS HEMKOMMEN FRÅN UMECUPEN.
Det var inte alls som jag trodde, det var bättre än så.

Vi kom dit runt 11 på lördag, till östra gymnasiet där alla lagen bodde. Vi gick till vårt rum och lämnade våra grejer (längst upp ofc,) och sen for vi nästan direkt till stället där vi skulle äta&spela. Vi åt först, var inte HUNGRIG precis osvosvjaa. Sen skulle vi då spela 3 matchernästan irad, första blev det 1-2 till dom eller nåt, JAG GJORDE VÅRT MÅL? Kingen man är ju? Men jag ramlade, skillat, och nu har jag ett sår, AKA blåmärka AKA bula på knäet. Inte fett nice.
Jaja, så vi vilade runt en halvtimme och sen var det dags igen. Jag spelade inte första halvlek den matchen, då det andra laget gjorde ett mål. I andra halvlek, då det var cirka 15 sekunder kvar, lyckades vi kvittera. Lyckan var oändligt stor. Så det blev lika, nästa match spelade vi även den efter cirka en halvtimme, 40 minuter. Vi förlorade med 2-0, men so what, dom hade inte spelat någon match tidigare den dagen?

Aja, sen skulle vi packa ihop våra grejer från omklädningsrummet där, DÅ JAG UPPTÄCKER ATT NÅGON har tagit min umecup-tröja?????? Sorgen var stor, men vi härdade ut och for och åt middag. Därefter for vi tillbaka till vårt hem och duschade och gjorde oss klara osv, for på ica en sväng och lekte sedan. Vi var söta, sa peace till alla + VI HITTADE NYA DUDES? Dom kom från Luleå och var ena riktigt trevliga p14-15-16 eller hur gamla dom nu var.

Vi hittade även en till "dude", eller vi förföljde han med vårt peaceande för att han gjorde peace tillbaka till oss, inte många som gjorde det kan jag avslöja. Vi kallade han "wibax-killen" eftersom vi inte visste hans namn och det stod wibax på hans tröja. Utbytte faktiskt 2 ord med han just när vi skulle fara. Han stod vid dörrarna jag skulle ut genom, han hade först ett lurigt leende (?), jag sade peace och han sa -dreamhack 2009. (jag hade på mig min dreamhack tröja).

Det verkade faktiskt vara många som hakade upp sig just på att jag hade en tröja där det stod dreamhack? Särskilt några, (93;or?). Började med att jag och några satt vid ett bord, och dom satt vid bordet bredvid och körde "snurra flaskan". (coolaboys_ja). I alla fall stannade flaskan och pekade på en kille, men han verkade inte vilja utföra "uppdraget" som de troligtvis gemensamt bestämt? Efter att vi hört några lösryckta fraser som "dreamhack" och "är du en man eller mus?" (HAHAHHAHAHAHA) så reste sig killen och kom fram till vårt bord.
-Får jag slå mig ner här? frågade han. Vi svarade jakande.
-Var kommer ni ifrån då? var hans nästa fråga.
-Skälläftä, svarade Olivia och vi andra började ju förstås skratta. Killen ser lite generad ut. Och så vänder han sig till mig;
-Spelar du cs?
-Nej, svarar jag.
-Men du var på dreamhack?
-Ja
, säger jag. Hade lite stopp i hjärnan så kom inte på nåt att säga. Olivia räddar mig;
-Dhcrew ftw! säger hon och visar upp sitt dh-band.
Sen sa ha inte så mycket mer, vad jag kommer ihåg, och efter ett tag gick han tillbaka till sina dudes vilka skrattar osv. Jag och Olivia ger killen en spontan applåd för att han vågade.

Vi går efter ett tag, och killarna sätter sig på ett ställe "mitt i trappen", eller hur man ska säga. Vi måste i alla fall gå där hela tiden nästan. Nästa gång vi går förbi börjar de prata med oss (mig)
-Var du på Dreamhack Skellefteå säger(ropar) nån.
-Klart, säger jag, crew ftw. (tror inte dom hörde så bra vad jag sa)
-Jag skulle ha varit där, säger nån.
-Ja, säger jag.
-För att du var där,säger nån, dom skrattar och vi rundar just ett hörn så vi inte längre ser dem. Pinsamt, ja?
Nästa gång vi går förbi dem;
-Ska du på nästa dreamhack? säger dom.
-Klart, säger jag.
-Då är det bara att börja boka biljetter då, säger dom och skrattar. Vi rundar hörnet igen. PINSAMT, JA???????
Och så fortsätter det varja gång vi går förbi, vilket blir några gånger.

Aja, det roligaste var ju i alla fall våra nya dudes, (okej, jag vet bara vad en av dom heter , han heter pontus och vi har världens (finaste) bild på honom, eller Jenny ialla fall). Utöver dem blev vi också poppis bland några p12or, riktigt söta de där.

Nu tycker jag att jag har skrivit absolut nog mycket, men tyvärr kan jag inte lägga in några bilder än. Kommer kanske senare idag eller imorron.

puuss/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thecaregang...



ni är snygga =]

2009-04-05 @ 15:27:30

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback