emma: dancing through the street with my thoughts at you

förlåt, ingen har uppdaterat idag. Det sug att ingen har gjort det, men vissa dagar blir det bara så att man inte hinner ju. Plus att vi har ungefär världens segaste dator, så man kan ju knappast skriva snabbinlägg med den om man typ har bråttom?

jaja, idag har jag i alla falll först varit på stan med Lina + 2 från malå, dom var chill. Sedan for jag hem, packade till pappa och åt middag. Därefter for jag till Lina och såg death tunnel eller hur det nu var det stavades, SE DEN INTE!!! Bland dom sämsta filmer jag har sett. Genren var skräck men trots att jag är bland världens mest lättskrämda människor så tyckte jag inte den var läskig?

Nu är jag hos pappa och... gör inte så mycket. imorgon blir det Lina och göra nåt kul AS USUAL.

lina säger: livet är en stor jävla fest :D
emma säger: AND WE PARTY 24/7!!!

puusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback