emma: give it up and make the others belive

.....jag åt inte innan jag gick och la mig.
Höll på att svälta ihjäl när jag vaknade imorse, kände mig otroligt energilös. Men var ändå tvungen att stiga upp, jag skulle vara hos tandiiis klockan 11, så jag hann typ bara äta nå flingor... ;( Räcker inte till min muskulösa biffiga kropp, jag behöver riktig mat! Men nåt sånt hann jag i alla fall inte med, men jag har ätit ett äpple efterdet att jag kom hem från tandis.
OCH DET ÄR INTE NOG MYCKET, synd att jag är för lat för att orka äta nå mer...

okej, nu har jag tjatat om mat och mina matvanor i typ 3 inlägg? Det kanske börjar bli lite långtråkigt. För dig alltså, inte för mig. Jag skulle kunna prata om mat hur länge som helst. Jag älskar mat. Det gör hela careganget faktiskt, men mest jag. Mat, film & ringa på dolt nummer... det är vi i ett nötskal.

Idag ska jag vara med careganget - liza som ska vara med nån random. Vi andra tre stolta careare ska kanske på stan eller göra nåt annat kul.

olivia, lina & MAT

lina&olivia köper GODIS

lina & olivia på frasses... uppätet megaskrov + skrovmål

MAT + TÅRTA..+godis

MUMS (endast för 3)

liza & oliva.. pizzatime

olivia & hamburgare

olivia & kladdkaka

careganget på vår lover ; max

klassiker !

lina & olivia

på max.. IGEN

HAHAH den vackraste bilden världen har skådat... på frasses

okej, ni fattar va? Men ändå har jag inte lagt in några bilder på när vi äter på subway ELLER godis. Typ.

puuss/emma

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för din kommentar! :)

Visst ser det härligt ut!? Ska bli riktigt skönt att komma iväg :) Fin blogg du har!



Kram Annie

2009-04-14 @ 12:48:54
URL: http://annieolsson89.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack, va bra att du tyckte det :D

2009-04-14 @ 12:52:04
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback