emma: give my key to mystical

gick ändå rätt bra idag på provet, tror jag.... Nu gäller bara matteprovet imorron, kommer knappt ihåg vad vi jobbar med eller nåt, så vi får se hur det går.

Idag har det varit bra väder, IGEN!!! Men jag har dock inte solat nåt, på grund av tidsbrist. Träffade min älskade LINA efter skolan !<<33<33 Saknat henne. Dessutom har jag betalat Linas mamma till hårförlängningen hon ska köpa till mig och Lina i Stockholm, på söndag kommer hon hem med den, längtar jävel. Hoppas på att det kommer bli sjukt bra. Kommer i alla fall bli långt och förhoppningsvis bättre än jag har det nu. 600 betalar jag för den, så jag hoppas på kvalité!

Imorgon är det äntligen dags för pan igen ju, toppen! Jag och Lina ska spåra lite smått. Okej, jag skoja med det där lite och smått. Vi kommer vara söta. Avslöjar mer imorgon, hold on! Sög bara att vi inte har hårförlängningen nu, men det funkar ialla fall.

Är hos mamma nu so finally kan jag lägga ut lite bildzzzzz;


Olivia solar @ skolan!


Olivia&Lina under lovet





nej men det var väl några pritti pictures?

kisses hunnipies;*/emma

Kommentarer
Postat av: matilda

men nae, va hade jag att förvänta, NO PICTURE OF ME

2009-04-23 @ 21:35:21
Postat av: matilda

men nae, va hade jag att förvänta, NO PICTURE OF ME

2009-04-23 @ 21:36:24

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback