emma: I knew what you would say

trött.
somnade inte förrän runt halv 4 igår, vaknade runt halv 11. För lite sömn.

Nu i alla fall har jag ungefär ingenting att göra, Lina ska kanske snart komma. Är jättebra väder ute så kanske det blir till att sola en stund. Sen blir det träning , fast jag är jättetrött så vi får se hur det går. Sen kanske typ fika för Olivia har namnsdag idag? Nåt kul kanske i alla fall.


^bra låt typ

Känns som att det inte är mycket kvar av lovet nu, fast det är det ju. 4 hela dagar i alla fall, men trots den faktan känns det som om det ite är nåt kvar av lovet och jag har slösat bort hela på att göra ingenting. Men det har jag inte, kommer bara inte ihåg allt jag har gjort. Minnet!


^låt jag lyssnar på nu som jag tror är bra

< igår på stan

puusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback