emma: I want you to want me the way I want you

vaken igen.
Lyckades med konststycket att vakna och titta på klockan 1 minut innan den ringde. Känner mig i alla fall inte så trött.

Var bara tvungen att sätta mig vid datorn innan jag gör mig klar..... Ville lyssna på det jag ladda hem igår. Det är faktiskt bra. Jaja, senare ska jag ju som sat på stan med Liza och Lina&Olivia antar jag. Blir kul men ska inte köpa nåt, men det är ju alltid kul att typ gå runt och kolla på folk osv. Här i lilla Skellefteå ser man ju alltid någon man känner på stan. Skellefteå är allt bra litet.

Ibland önskar jag nästan att jag vore av den manliga delen av människosläktet..allt de behöver göra på morgonen är typ att stiga upp, klä på sig, äta frukost, borsta tänderna? Sen är dom typ klara? Tänk om det vore så lätt. Jag vet att tjejer inte behöver sminka sig och sånt, men ändå. Jag gör det, många gör det, nästan alla gör det. Och det är jobbigt. Och det tar tid.

puusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback