emma: if we make today that day

vaknade runt halv 12 idag, steg upp, åt frukost, duschade och sitter nu här.
Idag blir det typ Lina, chilla och inte göra speciellt mycket, har inget liv ju. Nu kom Olivia och ställer om vår klocka, lite sena ja? Dessutom har vi fortfarande uppe juldekorationer. Det är sött.

Nu är det påsk på riktigt. OCH INTE HAR JAG FÅTT ETT ENDA PÅSKÄGG? Jag som trodde på 5-10 stycken. Har i alla fall fåt 2 underbart fina påskkort, jag är poppis ! Dessutom fick jag 50 kronor av mormor&morfar, tack om dom läser det här? Inte särskilt troligt vill säga, därför skickade jag ett tackmms igår. Inget svar på det än så länge....

MINA FINA PÅSKKORT<3<3<333

"söt" bild på mig och Lina... förlåt Lina, den var för söt för att inte visas

PÅ FRASSES; megaskrov och skrovmål =]

Olivia&Lina då vi är ute och går med Linas söta VOVVE

puuuss/emma

Kommentarer
Postat av: grillgubben

snyggt megaskrov lite litet men...

2011-12-12 @ 12:04:44

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback