emma: in the dark you can't see what you have to do

så nu är det påsk igen.
Betyder inget speciellt för mig, utom förstås LOV. Underbart. Detta lovet kommer då mestadels tillbringas med min söta blonda Lina, alltså perfekt för mig. Liza är borta nästan hela lovet ju, så henne hinner vi bara träffa nån kort stund.
Jaja, i morse drog Liza till fjällen så jag, Olivia och Lina chillade i Linas jacuzzi eller vad det nu är. Härligt var det i alla fall.
Har nu även farit till mamma, ska ladda in bilder snart men jag orkar inte just nu PGA denna onaturligt långsamma vita plastlådan AKA min dator.

Gårdagen/kvällen/natten har väl bilderna förklarat rätt väl, men trots att bilder säger mer än 1000 ord, säger bilder inte alla ord.
Jag kör en kort sammanfattning om någon bryr sig;
Hela careganget såg filmen 1408 hos Liza, efter den for Lina hem och vi andra chillade framför datorn ända tills halv 7 på morron, då vi såg en bit av 1408 igen innan Lizas pappa kom in och tvingade oss att stänga av och sova. Vi sov till runt halv 11, då vi såg färdigt resten av filmen.

Den handlar om en snubbegubbe / kille/ medelålders man som jobbar som författare, skriver om olika "hemsökta" platser, han tror dock inte på nåt sånt. Då får han ett anonymt brev med tips om rummet 1408 på hotellet Dolphins eller nåt, han checkar in där efter mycket motstånd från hotelldirektören. Väl därinne kan man väl säga att han ångrar att han inte lät sig övertalas och strunta i det hela. Jättehemsk första gången, och sedan kanske inte lika hemsk. STARKT REKOMENDERAD, kan jag ialla fall säga.

ppuusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi annars?:D allt bra+:D

2009-04-09 @ 21:56:39
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback