emma: it's in the air, and I don't wanna breathe anymore

klockan är 01.35 och jag sitter här och SVÄLTER.
Måste verkligen äta något innan jag går och lägger mig, annars är jag väl ett levande skelett när jag vaknar. Och det vill jag inte. Jag vill vara mitt vanliga biffiga jag, ohh super.
JAG ÄR BARA SÅÅÅ PERFEKT, kanske någon bimbobloggerska skulle ha skrivit, men det känns inte riktigt som min stil. Det skulle kännas lite skumt att skriva så, då det inte stämmer, dessutom finns det inte en enda perfekt människa så det vore helt enkelt att ljuga. Och DET är ju inte min stil, eller hur? Jag är en söt och trevlig flicka.

Ikväll har jag i alla fall varit med carganget, vi var först ute en stund men där var det helt dött (okej, det är vi som är nå randomgeeks som inte har nåt liv) så vi for till Liza och satt vid datorn. Det var fett trevligt & lite småpinsamt då vi tittade på videor där vi ringer till en och SJUNGER i telefonen? Hallå, vi kan inte sjunga? PINSAMT. För att göra det ännu lite pinsammare ringer vi på den oskyldige pojkens HEMTELEFON, (dolt förstås, det är vår thing and we love it).

okej, must eat now. (hey, håller jag på att bli engelsman(kvinna)? Skriver ju minst 50% på engelska! Vad säger ni, ska jag satsa på en karriär som bloggerska på halvrisig engelska?

ppuusss/emma


olivia & liza... men undrar ju varför de alltid är så snygga, men jag tror att knepet är att vara så naturlig som möjligt


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback