emma: let's speed this up

halloojjjjsan.
Sitter här just nu med bara underkläder, ett långt linne och tjocksockar. Detta är dock inte det jag ska ha på mig på pan. (Faktiskt, det är sant!!!) Dessutom har jag blött hår och är osminkad, måste kanske skynda på lite sen.

Väntar på att Lina ska ringa, hon ringde medans jag stod i duschen (och jag svarade för att jag är så snäll) så snart borde det väl vara dags att ringa igen. Måste prata med henne innan jag gör mig klar, har lite saker att bestämma om. Efter det kan jag meddela min klädsel för kvällen.

Matteprovet idag gick typ ändå bra, utom en fråga som jag inte fattade ett skit av. Jaja, sånt är livet.
Och tror ni att jag är någon blåst blondin, are you totally wrong. Jag äger typ skolan. Slår vad om att mina betyg är bättre än dina hur brun/röd/svart/randomfärghårig du nu är.

Har inte mina bilder på den här datorn, men hold on. Dom kommer.

kissses sweethearts/emma

Kommentarer
Postat av: matilda; good too know

snart ska jag duscha t pan:]

2009-04-24 @ 17:16:02

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback