emma: like a shadow you are near me

har tråkigt så jag tänkte göra en wannabeallaandrabloggare- lista.

Det här kommer aldrig hända mig:

  • Jag börjar "modeblogga" och lägger in en kategori med "modellbilder". Jag lovar. Det kommer aldrig hända!
  • Jag slutar innebandy och börjar spela fotboll. Över min döda kropp!
  • Jag blir en "wannabe-du är vad du äter-programledare". Aldrig i livet! Jag äter vad jag vill när jag vill.
  • Jag slutar äta för att jag vill gå ner i vikt. Bara dumt!
  • Jag börjar snusa och röka. Varför ens testa? Finns inget onödigare ju, kostar otroligt mycket och man förstör sin kropp? Så ska jag aldrig göra mot mig själv!
  • Struntar i skolan och festar bort mitt liv. Dumt, onödigt.
  • Gifter mig med en gammal rik man bara för pengarna. Big nono, real love ska det vara !
OCH SLUTLIGEN,
DET JAG ALDRIG I HELA MITT LOV KOMMER ATT GÖRA;
  • Flytta till Norge! I min fantasi är det världens tråkigaste land.

HAHHA kul....
pussss/emma

Kommentarer
Postat av: lizae

du är ju dum i huvudet på nästan alla :D



NORGE-KILLAR FTW!!!!!!!!!!!

2009-04-19 @ 15:03:32
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback