emma: moment of truth

har gjort mig klar nu, men inte bytt om ännu. Blir en favorit i repris för mig och Lina ikväll, CARETRÖJORNA!!!
Bilder kommer efter pan, I promise.
Annars blev det överdrivet med smink, överdrivet med tuperat hår och hårspray, öhm... svarta strumpbyxor&svarta sockar, guldringar, blått glitternagellack (=])... see yourself when I get home. OBS! VIKTIGT! Var inte alltför seriös.

Imorgon blir det att fara till umeå, jättekul men jag kommer knappt komma mig upp typ. Ska vara där kvart i nio, en hård match... jaja t'nkte bara säga att jag kanske inte kommer hinna blogga imorron, i allafall inte under dan... så ni vet:)

Men nu måste jag nog gå och leta pengar, medlemskort och byta om.....

kisssssses/emma



Olivia i pansalen, där pan hålls bland annat ;-)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback