emma: things you say you love

har kommit hem från träningen nu, gick typ.... vi var ganska slarviga och det var inte så högt tempo. Men är ju nästan sista träningen för säsongen, så kanske inte kan förvänta sig så mycket. Fick också typ ont i fotleden men går väl snart över.

Måste i vilket fall träna mycket i sommar till martin olofsson innebandyskola, får inte tappa konditionen!!! I så fall är det kört. Har hört ryktas av säkra källor att det är mycketmycket jobbigt. Så ut och springa MINST en gång i veckan har jag lovat mig själv, får se hur det blir....

Nu saknar jag mina careare Lina&Liza, har inte sett på på ÅR känns det som! Okej, det är i verkligheten typ 3-4 dagar men det är då alldeles för mycket. It sucks.

Imorgon blir det för min del engelskaprov, ska bli spännande att få se hur DET går....

kisssses/emma

ps. bilder kommer snart!!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback