emma: tonight I'm staying here with you

hemma från bion nu. Ja, filmen var jättehemsk, rätt så bra, vi skrek några gånger och så. Men att fara hem var nästan läskigare enligt min mening.

Eller, först, när vi hade kommit ut från bion stod vi där med våra cyklar, och några turkiska killar kom fram och började prata. Dom... så att säga frågade ut oss om var vi bodde och så, vi "svarade". Sedan fick vi inbjudan till fest, vi avböjde vänligt.
Strax for dom och vi började cykla hemåt. Först tog vi bara lite omvägar för att undvika alla fulla personer, och efter att vi hade lämnat av Liza hemma så var vi ju som ute ur stan.

MEN DOCK, skulle vi köra över lejonströmsbron, och mitt i backen före bron körde en bil förbi, typ gammal, rostig, med unga killar i, ni fattar va? Ja, så då stannade dom då mitt i backen, jag och Olivia blev då råskrämda och stannade och vände om. Vi ser bilen fara men stanna längst bort på bron igen, och helvete vad det såg ut som om dom skulle vända! Så jag och Olivia cyklar då lite i panik uppför backen igen, men då ser vi äntligen att dom kör. Men ändå är det knappt att vi vågar fortsätta cykla, vi vet ju inte om dom har stannat längre fram? Så vi ringer pappa och ber han komma och möta oss. Men då det kommer en bil bakom oss igen cyklar vi bara det snabbaste vi kan, bara för att dom i bilen inte ska hinna se oss eller nåt.

MEN JAA det var läskigare än det låter. Sjukt läskigt. Dom fick mig i alla fall att glömma allt hemskt som har hände i filmen (men jag blundade på nästan allt så)

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback