emma: where have you been all my life

orkade ju som sagt inte blogga efter pan igår, och nu när jag har kommit hem från Umeå och har lite energi tänkte jag berätta både om igår OCH idag.

Vi for dit, men det var 3 band där och dom spelade nästan hela kvällen, så det blev inte så mycket "dansande" för oss. Särskilt inte för de andra carearna, jag och matilda dansade så ofta det gick. Det var...ehm fint. Tog aldrig nån "dagens outfit"bild för jag orkade inte före, och efter kändes det inte så lockande eftersom Liza hade hällt cola på min fina caretröja... Men några andra bilder därifrån har jag nog.

     MATILDA

HAHA jag, liza, lina                   and liza is ball

OCH så har vi då kommit till denna dagen (okej, egentligen igår men) jaja.
Kom till söder kvart i 9, åkte bussen till umeå där vi gick på stan till halv 4. Köpte en mascara, Liza köpte skor och linnen, sen blev det inget mer köpt tror jag. Jo, vi åt glass också. Därefter åt vi, på droskan, nåt ställe där vi fick tacos. Hungriga som svältande afrikanska barn slukade vi maten. Samtidigt som vi åt var det nåt band med medelåldersgubbar som hade soundcheck.
Skrattade oss fördärvade åt när de skulle testa mickarna, hejhejhejhejhejhejalrighthejhejhej osvosv lät det, OTROLIGT kul.

Efter maten blev det först att chilla en stund vid älven och därefter se bio. Vi i careganget valde att se slumdog millionaire, den var bra. Direkt efter det for vi hem. Var film på bussen, date movie. Den var typ bra den med...... vår humor.
Lite bilder från den underbara resan;
glassen, och liza som äter den...
  Liza hade inte nog med pengar, annars hade hon slagit till direkt...
ÄTER FINALLY

1.                                         2.                                        3.

1. CHILLAR @ da älv
2. Det skumma var att söder lät oss gå på en film med 15-årsgräns då we still are 14?
3. Lizas och Linas epelepsinagellack.. SERII man blir galen av att titta på det!

Imorgon blir det gudstjänst , int pepp int pepp int pepp
Men sen blir dte i alla fall fett nice för jag och Lina får våra HÅRFÖRLÄNGNINGAR.

kissses/emma

Kommentarer
Postat av: lizae

emmaaa........vi är född 94? Shiet the same på några månader kan ni inte släppa det:D? vi är femton pucko ;;;;*;

2009-04-26 @ 15:55:12
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback