emma: you make my life a freakshow

som redan skrivet så har skolan brunnit idag.
Nog mycket för att skicka hem oss elever och ge oss 2 dagar extra påsklov! Sånt spännande brukar det aldrig hända i mitt liv. Häftigt.

Jaja, denna första extra påsklovsdagen tillbringade jag med Olivia och Lina, i ren caregang-anda köpte vi godis, gick på stan och åt på frasses. Jag och Lina (eller, det var Lina som cashade upp) satsade på stort och köpte ett MEGASKROV. Har jag nämnt att vi är tjocka? Sedan for vi även på nån konfagrej med Liza.

Kvällen kommer även den bli i ren och skär caregang-anda. Film hos Lina, denna kvällen den underbara filmen 1408, godis och cola. Inte en äkta caregangkväll utan cola. Sedan blir det nog även att sova över hos Lina.
BARA UNDERBART kan jag lova.
Inget gör en bra kväll  som careganget + en scary film + godis + cola.
Colan, inte bara för att det är gott, utan det gör oss go crazy, släppa taget osv.
THE ONLY THINGS WE NEED ARE EACH OTHER & COLA.
Tilsammans blir det inte en lugn stund kan jag lova. Okej, lättpåverkade jävlar, svar ja?
Som vår vän Anna har sagt;
- Bara ni är i samma hus så spårar det.

puussss/emma



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback