emma: you're standing there far, far away with all the answers

har varit på söder nu, var bara där en snabbis som olivia berättade. Det dryga där, så vi cyklade hela den långa vägen hem nästan direkt. Sedan dess har jag bara sett på TV medan Olivia började på sin recension. Det drygade med men jag hade inte nåt annat att göra.

Har inte lust att skriva nu, eller ja. Måste sova men vill inte.
Kommer säkert bara drömma en massa saker och sen vaknar jag och blir besviken? VARFÖR drömmer jag alltid sånna drömmar.


Okej, det där blev lite svamligt men hade bara lust. Jaja, nu ska jag väl gå och drömma mina drömmar och sånt.
Någon gång inom en snar framtid kanske det blir verklighet? Hope so. Mina drömmar ska alltid vara så damn verkliga. Och precis alltid om det jag önskar mest av allt skulle hända. Och just nu finns det bara en jag drömmer om.

kissses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback