lina: baby don't feel no pain, just smile back.

Kom just hem från träningen,
det gick väl bra och den var typ ändå ganska nicee fast vi var lite folk.
Ikväll så ska jag leka med Emma och Olivia(a)
hih vi ska se på någon film(kanske skräck)
 så ni får jätte järna ringa ikväll och lungna ner oss om ni vill(0706335728), om det nu går att lungna ner oss.
Jag kom just på att vi måste ha cola men vi kommer typ inte hinna köpa det för viiiiii kommer inte vara klara på länge men jag får väl skynda min och göra så att the twins fikar foooort och duschar fort och gör allt fort så att i hinner(a)
Det kommer nog bli riktigt nice ikväll tror jag, kanske tar kort om jag hittar min söta kamera som har gått upp i rök annars kanske jag kan ta med min dåliga mobilkamera.

Imorgon så ska några från malå komma och leka med mig och ja alla ur care - Liza(som är i stockholm)
 och om ni inte kommer på vilka det är då så får ni skylla er själva.
Vi ska nog vara på stan och chillllllaaaaaaaaaaaa,
göra saker vet faktist inte men jag kan ju skriva vad vi gjort imorgon(a)
Men nu ska jag ätaaaa skiver kanske sen.
 




pusss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback