lina: du är helt jävla fucking amazing:]

Tjooooo!
Kom hem från skolan för en och en halv timma sen typ,
slutade tre idag och hade bara trååååk lektioner.
Jag glömde ju också såklart bort att jag hade sovmorgon idag,
men som tur var så hade Rebecka också glömt det så vi satt och snackade tills alla andra som hade haft sovmorgon kom till skolan.
Jag har fett mkt träningsvärk i armarna och har sträckt mig i ena låret så tror faktist inte att det kommer gå så himla bra på zon träningen som är ikväll,
menmen det får gå som det går(a)
Efter träningen så ska jag nog bara chilla och kanske tyyp äta eller nått;)haha
Här är några bilder från idag på min och Camillas solros, vattenkokare och symaskin som vi gjorde på svenskan
(till en "jättebra" pjäs) och mitt och Olivias fiina påskkort som vi gjorde på bilden.




Pussss/lina


Kommentarer
Postat av: A -*

ehheh okej :P

nä jag gör inte så mycket heller tv och svarar å¨kommnarer :D

2009-04-06 @ 17:13:54
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback