LIZ:

svårt att vara aktiv när man knappt sitter vid datorn längre :(. Måste bättras!

Idag for jag till skolan efter lunch, hann till sista lektionen.
Efter det for Careg till ica och köpte till imorrn>Drog till stan med Emma&olivia

Som var ovanligt socialt och roligt !  :)!!

Köpte ett par leggins till imorgon också. Kan lägga in bild på hela outfiten sen kanske;D

Ute hela natten så hör bara av er , dvs om du har mitt nummer heeh.

Nu gick den sköna solen i moln! :(
Riktigt härlig dag har det varit idag! Varmt !

Snart sommar<3
Som till sommaren så 'slingade' jag håret igår kväll (som förövrigt var en fördjävligt misslyckad födelsedag) när släkten var här, hehe kände mig social. Det blev bra sa iaf CARE


Nä nu ska jag gå och vara sur och ta lite kort
puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback