/LIZA

Jag inte har tillgång till internet så skriver jag i WordPad, inte installerat Microsoft Word än, och därför kommer de här inläggen komma senare, dvs när jag kan lägga in dom :)




Hejhejhejhejhejhejhej :*

Nu har jag varit i Sthlm sen fem, har redan ont ont i fötterna!

Det första jag märkte när vi kom till hotellet var att jag glömt mascara och ögonfransböjare. . ..

Jag blev dåligt sur och gick därför till Åhléns och köpte nya haha.


Jag (mamma) har redan köpt två halsband, två par örhängen, en mascara, en ögonfransböjare och en sjal.

Imorgon blir det att kolla på löshår, igen, nu när jag blonderat håret. Ska till drottninggatan för det, till Taj Mahal :)

(Där ska Lina och Emma också få sitt löshår ifrån snart ;])


Ska upp halv sju imorgon för första mötet är framflyttat och på Sjukhuset, klockan ÅTTA!?

Men det som är bra med att allt är tidigare lagt är att jag får mer tid på stan =D


Klockan är 21.09 nu

och jag borde verkligen sova snart (a) Somnade halv sju imorse för att jag var så uppjagad efter Incubus.. . . Ni vet, filmen som jag, Emma & Olivia såg.

Men det började just en film i 4an som jag verkligen vill se!

Lie to me, jag tror vi tänkte hyra den igår (jag kan också råka tänka på Lie WITH me, för den kommenterade Filip som 'porr' haha).


oki det där tog 3min för mig att skriva:] piiinsamt.

Nu smsar Lina med mig, tjoho<<3<3<3<3<3 hon e sneel

Dagens outfit;




puss. /L


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback