liza: enkelt och snabbt

Enkelt och snabbt ska det alltså gå att packa? Hm...  Får verkligen hoppas att det blir så imorgon för just nu orkar jag inte packa alls!

Ikväll ska vi alla se 1408, eftersom Lina inte har sett den! För er som missat den så handlar det om en man som skriver om de mest hemsökta ställerna i världen. Hotellet (som jag dock inte minns namnet på) har ett hemsökt rum, 1408. Det tycks vara så att alla som bor i det rummet plötsligt råkar ut för en 'olycka' eller helt plötsligt blir självmordsbenägna.
Jättebra film!

Imorgon är alla på våran skola lediga, eftersom det brann i aulan idag.
Såklart alla utom våran klass som ska och bada... Jaja, blir kanske kul ändå!
Efter det så bär det av till stugan i Jäckvikk med mika! <33333333

Jättekul :]
Nu ska jag lägga in några 'fina' bilder :]







^ tror inte jag lagt upp någon sen jag blev blond=)

puss. /L


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback