liza: Lov lov lov, kommer du snart?

Hejsan.

Sitter här i bikini och dricker yoghurt, persika&passionsfrukt. Jättegott.
Bikinin är på eftersom jag provat den inför sommaren. Jag vet inte riktigt än.. men den kan vara för liten =/
Vet inte om det blir fel om jag lägger ut en bild när jag har på mig den ;p Känns som inte helt okej innan sommaren av någon anledning.. Hahah.

Idag var jag hemma från skolan (big shocker there)
Vaknade för cirkus två sköna timmar sen.

Har testat mammas teori om att 'spikmatta' skulle vara skönt. Svaret; JA, haha.

Och smsat :)


Jag vill bara ha lov nu för jag ligger efter i ALLA ämnen, inte för att det skulle göra skillnad. Men det skulle kännas bättre såklart.



Det här är hur det ser ut för min del i veckan, och lov-veckan;

Tisdag 7/3 eller Onsdag 8/3; Följa Lina på stan, minns inte varför men hon skulle dit iaf hihi och förmodligen leka med care<3


Torsdag 9/3-Måndag 13/3; Min stuga i fjällen med MIKA


Tisdag 14/3-Onsdag 15/3; HÖR AV ER FÖR DET ÄR ENDA GÅNGEN JAG ÄR HEMMA


Torsdag 16/3; STOCKHOLM! Men bara över dagen, så CAREAR, kan vi se film på kvällen? hihi


Fredag 17/3-Söndag 18/3; UMEÅ!!!! med dana och lina, om hon kan/orkar<33

-NÄSTA INLÄGG KOMMER BILDERNA FRÅN CUPEN!


puss. /L


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback