liza: snurra snurra

hej!
Skolan idag då, gick efter nästsista lektionen.
Skulle då på lassa igen och försöka det där med ryggmärgsprov. BLÄä
Skillnaden den här gången var ju att jag skulle ha lustgas.
Fyfan vad jag skratta!!, Plus att tårarna hade runnit märkte jag efteråt...
Nog för att jag var sjukt borta,
men jag märkte ibland rummet och så börja de som klucka i mig och skrattet bubblade upp.
Haha, det var fan sjukt skön känsla :] förlåt då!
Men eftersom att jag redan skrattar åt ALLT så var det inte så mycket till skillnad. Eller jo, överdrivet men ja:]

En sjukt grej var när jag låg där och hörde sköterskan och min läkares röster. De var röster som jag hört i drömmar. LÄSKIGT? SOM FAN!
Men jag har aldrig fått  något sammahang i drömmarna eftersom de varit så splittrade. Men jag är helt säker på att jag drömt det. För det har hänt upprepade gånger, och nu förstår jag sammanhanget.
Fan så creepy!!!!!
Var så sjuukt rädd efteråt, så jag låg bara tyst ;o;o

En kommentar var min läkares:
Haha har du fått i dig lite nu ;) HAHA
och sköterskans svar;
Ja hon är helt borttaa hahah!

Men eftersom det var lustgas så är jag nu uttorkad. KUL!........................
& huvudvärken man får då är inte lugn.



Nu är resten av Careganget i Piteå, STACKARS MOBBADE MIG :(



Men tillbaka till rösterna. JAG ÄR TYP GÄÄÄLEN.
Blir galen på mig själv :(


Jaja, ska försöka tänka att ddet var Déjà Vú det brukar fungera... Men ibland, så VET man bara. Usch, jag ska börja skriva upp drömmar så att någon kan tro mig !

puss. /L

Kommentarer
Postat av: sannaape

sv: HAA LIZA GERE:(:((( dom va faktskt fina!!:]

2009-04-02 @ 18:39:51
URL: http://sannaapettersson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback