olivia: like you know it

jag trodde aldrig jag skulle vakna såhär tidigt idag. Men det gjorde jag, eftersom jag somna typ... 11igår? ahH men jag var faktiskt dödstrött igår, vi hade ju som inte sove på hela natten... lovely
När liza( (u)(u) ) hade stuckit iväg till fjälls så stack resten av oss hem till lina och badade. hur sköööönt som helst, kan jag säga. Sen for vi hem, åt, packade, och sen hem till mammsi, där jag tillbringade kvällen medf att inte orka göra nånting och sen somna jättetidigt.
Idag blire lina, i think , troligtvis, men det borde ni veta om ni följer bloggen. Vilket ni borde göra, för den äger. Typ. Hoppas.
Tittade ut genom fönstret nu. snöar det"??!?! jag kan inte se så bra för det är långt till fönstert. isf skulle de suga för jag vill ju ha sommar:(:( jag vill ha det nunununu.  Kan du fixa det? snälla?
ÅHNEJ apa funkar inte, döööööööööö-. Men ändå har vi typ 5besökare den här härliga morgonen. Alltså måste 5pers, som redan vaknat, ha gått in på datorn, tryckt på "fältet där man söker" och skrivit in thecaregang.blogg.se. Ganska coolt, om jga får sägadet själv. Synd att jag inte hade bloggat på jättelänge så de bara fick läsaav de andra randomsen.
Snart måste jag gå och äta frukost innan jag börjar äta på mig själkv. Jag är faktiskt hungrig, och mina matvanor har typ gått upp i sök de senaste dagarna. Det började med att vi fick sluta 9 i onsdags (på grund av branden), och det var billigt godis på ica så vi for och köpte. Sen åt vi´av det (antagligen!), innan vi for på stan. Ungefär vid ett åt vi på frasses, alla tillsammans så köpte vi ett megaskrov och ett skrovmål. Sen åt vi lite emr godis, for på konfan och träningen och eftersom vi var så mätta blev det ingen middag. Till liza, där vi åt (vräkte:]:]:]) i oss godis och popcorn, och sen på morgonen var vi såklart utsvultna. Då blev det ungefär 10 mackor, och sen ingen lunch. Middag, och sen knappt nåt på kvällen. Inte så ovanligt för er kanske, men för mig som är beroende av mat.
men, har ingen nån bra idé vad man kan göra på påsklovet? Jag har typ NADA idéer, så kom med nån?
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback