olivia: spin around like u'r supposed to

OKEJ jag vet att jag är sämst av alla i CAREGANGET på att blogga, men alla har ju inte emma som´jämt har datorn, så ja.. Ni älskar mej ändå, så spela roll.
Igår var vi ju i pite, gick ju gratisbussar dit så klart värt! men när vi kom till lina sisådär vid kvart i fem-tiden, så skulle vi titta i tidningen på den där annonsen om resan. Vi tänkte att det var lugnt för bussen skulle gå 6, men nej... bussarna från skellefte gick halv 6, hur kan lina(eller hennes mamma påstår hon) alltid ha fel med såna saker. Tur att vi var i tid iallafall.
Sen när vi var framme gick vi runt, shoppa osvosv, kul men när vi kom hem kring halv 12 var jag rätt trött, hade träningsverk sen träningen och sen sprinfger vi typ när vi går, och det gjorde inte saken bättre. Men det var rätt skumt när jag skulle sova, jag tänkte att jag inte kunde somna, men sen visste jag ändå inte, så jag var tvungen att titta på mobilen och då var den visst 06.36 och jag skulle gå upp om 4min. skumt.

Idag fick vi sluta 20min tidigare, verkar typ inte ha nåt att göra på so:n eftersom vi typ ofta slutar tidigare och jämt gör "veckans extrauppgift", haha det äg typ.  Nu firar jag och endast jag att det är fredag med att chilla vid datorn och leka med min nya 90suppe, tnx. Ikväll ska jag väl packa eftersom vi leavar town imorrn kl.9, och jag måste till pappa och hämta stuff. Dessutom ska lina chilla på annat håll, och jag vet inte hur liza mår eftergårdagens "ingrepp". Borde ta reda på detta då vi i careganget älskar varandra. Men ikväll måste jag ändå sova så att jag har nån energi imorrn då vi spelar tre matcher nästan på raken.

Snart borde väl nästa zon- sak vara, borde nästan titta på hemsidan men orkar inte justt nu., Kan bara fokusera på umecupen, om det går dåligt så typ dör jag, men känns som att det ändå har börjat gå bättre för oss. nej, men att vårat lag har gjort framsteg, även om det känns omöjligt eftersom man utvecklas 100 träningar på 1 division2träning, det är sant. men det är ju så lätt att spela o balder-hallen också, ,där vi har två av tre träningar och den som inte är då är på edda på fredagar, vilken för ofta går bort pga different anledningar.

 
haha bure.. vilket skämt:)

/
OLIVIA♣

Kommentarer
Postat av: anna

det får dom men inte cyklar;)

2009-04-03 @ 14:59:59
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback