olivia: the sun is shining but not everywhere

nu har jag duschat. care! haha varför skriver jag det här inlägget egentligen, ingen som vet ingen som vet.
jag skriver med lina på msn. Vi skriver om just ingenting, jag skrev just brööl men hon har inte svarat på detta, oki?

gårdagen spenderades somsagt på stan,  jag var också där om ni inte fattade det, emma vägrar skriva om mej. där chilla vi gärnet, innan vi drog hem och packade och sen, svish! så var vi hos lina och såg filmen vi hyrde, den sög. sen stack vi rätt tidigt för pappa skulle sova, (hahah)  och chilla ist gärnet här hemma! lätt najZz med salta pinnar som stod nere på köksbänken.
Nu svarade lina på brölet. hon skrev eeeeeeeeeeeeeeee. Jag skrev har du aldrig hört ett brööl? i know vi är normala och sociala på msn.
justja. Igår på stan träffade vi hur många som helst som vi kände. Värsta återträffen av både vuxna, barn och släktingar. det var... skumt så många vi träffade.
/olivia(care?) ♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback