olivia: when you're at the bottom, it turns

idag var 3/4 av careganget på skolan. Gissa vem som inte var där? Behöver nog inte ens säga svaret. Dock fick jag söta sms av henne, det sötaste kommer här:
- (...)svara inte på onödiga sms btw:] Du får slut money<3
Vill inte skriva hela, privat kan man säga:)

ehmehm vad händer för alla på valborgs? själv blire väl (antalgigen) carisar+ dana i think. kanske nån mer, knappast nån mindre. vi ska väl hitta på nåt kul i guess, annars kommer det ju suga hårt. Har dock inte pratat med paappap om han ahr andra planer (han carear sig hårt om oss) men då blire ju damplagg (menar damp-lagg inte dam-plagg) så han har inte så mycket att säga till om.
Men före detta inträffar ska vi dock överleva tre hela skoldagar till. Men har ju överlevt 7½år så jag tror det ska gå.

Idag hade vi gymnasieifnormation once again. Det är bara det, att inget av det han räknar upp intresserar mig så värst. Om lite mindre än ett år kommer det bli ett svårt val för mig, kan jag bara säga.

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback