olivia: why did we become like this

lina är här, men jag fick inte plats i emmas säng så då gick jag till daotrn istället:( idag har jag gjort precis ingenting, eller lina kom ju men annars har vi nte heller gjort nåt., Eller jo, vi tittade i gamla skolkataloger och hittade några väldigt fina personer:) ja just det, "fina".
NU är klockan typ5 och vi ska väl snatr  äta middag antar jag. JAg måste sminka mej osvosv sen tror jag vi ska hyra film med de där randomsen liza berättade om. Men jag tycke det är dumt att säga randoms, så vi kan nämna dem som "folk jag inte känner och aldrig pratat med". Blir säkert bra, detdär.
tror jag ska dra mej tillbaka till mina dudes nu,
/olivia♣

woho! lina i bygd

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback