olivia: you've already won

jag var bara tvungen att ta datorn när emma äntligen gick, ska snart göra mej klar men har inte så mycket kvar. Igårkväll så var det sista jag hörde innan jag somnade emma som satt vid datorn. Det första jag hörde när jag vaknade var emma som satt vid datorn. Jag undrarde ärligt om hon hade varit vaken hela natten, men nej så var inte fallet. Hon hade bara ställt väckaren! Men hon kan inte ha fått mycket sömn inatt, stackarn.
Behöver knappast berätta om gårdagen, för det har ni nog läst om redan. Och det kanske inte är så kul att läsa om det på alla inlägg vi skriver. Så jag struntar i det, helt enkelt.
Idag på stan ska jag kanske.. titta efter solglasögon, sommarkänsla woho ! Och mamma typ tjatar om skolavslutningskläder, redan? Med det får vi se hur det blir.
uppdaterar er senare, l8r
pöZz
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback