lina: my heart belongs to you

Har just duschat, träningen med divition2 idag var fett jobbig,
MKT högre tempo en på träningarna med mitt eget lag!!
Det är ju sjukt mkt roligare att träna med dom som är bra också för då får man verkligen spela och inte bara typ slappa(a)haha

Idag så har jag varit på skolan där det var verra lungna dagen och man gjorde nästan ingenting, skönt!
Efter skolan så cyklade jag och Olivia hem till mig och vi kände att vi var otroligt törstiga så vi hade drickartävling (mogna som vi är) med en jätte äcklig dricka så ingen drack upp allt:]hiih
När vi hade druckit klart så gick vi hem till Liza där Dana också var:)
vi blekte hennes hår, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss(a)
haha det blev alldeles orange högst upp på huvet och sen bara mörkare och mörkare ända ner i topparna.
vääääääääldigt snyggt(nat).
När vi var hos Liza så kom det ocksånågra pojkar dit,
 men jag och Olivia var tvungna att fara på träning så hann inte leka med dom.


Den äckliga drickan med vääldigt söta suggrör om jag får säga det själv;p(a)


Imorgon ska jag Emma och Olivia (kanske Liza) till Piteå på nått grejs hela kvällen,
Ni kan ju alltid följa med och leka med oss där, bara att höra av sig:)
Jag har lovat mig själv att ta mkt kort där,
 eftersom jag alltid brukar glömma att göra det och sen ångrar jag mig fett mkt efter(a)
Ska gå och äta en macka är skiiit hungrig, kanske skriver sen.

Pusssss/lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej haha:D annars+

2009-04-01 @ 21:17:28
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: A -*

Svarar på kommentarer och kollar på G&A :D

2009-04-01 @ 21:29:55
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback