lina: wannabeeeeee today giiiirls!!

Jag sitter och hoppas på att Emma ska ringa snart eftersom det typ var 2 timmar sen hon sa att hon skulle börja göra sig klar, eller nu kanske jag överdrev det var typ inte ens länge sen men ååå jag har tråk och därför känns det som om tiden går jättesnabb fast den går jätteseeegt(a)
Idag så vaknade jag typ 8;O för att min mini kusin kom in på mitt rum och började skrika mamma,
jag kan väl inte påstå att jag blev så happy då meeeen aja.
Tack vare han så har jag ju hunnit göra mig klar och typ massa innan kl 2 och det är nog rekord nu på lovet.
Min kamera är typ spårlöst försvunnen,
 det går bara inte hitta den(eller så är det jag som inte kan leta) men jag får väl hoppas på att jag hittar den snart så att jag kan ta lite nya söta kort som jag kan lägga in häär. Idag så ska jag vara med Emma och Olivia(kanske Liza) och vi ska väl leeeka.
Olivia har ju namnsdag idag så alla som vill kan ju passa på att äga grattis til henne.(0702753032, om nu nu skulle vilja ringa)
annars tror jag väl inte att det händer så mkt idag,
eller jo jag har ju täning ikväll ocksåå(a) är typ peppad för jag har inte tränat på ååår känns det som.
Har inte så mkt att skriva just nu så göre sen ist.
btw: nu logga emma in:D!!


 

Pussss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback