lina: lalalalalalallala

okej nu har jag faktist inte bloggat på otroooligt länge,
jag vet intevarför heller men dom andra har ju ändå hållit igång bloggen så det är ju lugge.
Just nu har jag typ damp för youtube funka inte för mig och jag vill verkligen hitta en låt och orkar inte söka nåon annan stans(a) det kanske är mitt eget fel men naeee.
Nu äre så här jag är hungrig(and that´s just the way it iiiis) hahh random. Jag tror faktist inte att jag ätit nått idaaag..
men det kanske beror på att jag vaknade nyss.
Idag så ska jag vara med care och en random från lövånger..
SKOJA det är filip han är våran söta dudeee, men han är väldgt lån;O OMFAG!
Vi ska typ vara på stan tror jag och kanske göra nått mer busit.
Men asså jag måste verkligen äta NU,
håller på att hungra sönder, skriver senare.

 
Make a wish
Take a chance
Make a change

PUSSSSSSSSS/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback