emma: come and go

hallllllllllllllllllllllllllllihalo.

Har sett färdigt an american haunting nu, den var inte alls så hemsk nu som när man ser den sent på kvällen. Tänker inte avslöja något men det var sannerligen ett oväntat men bra slut!

Snart ska jag sätta igång med det jag ska göra idag... skriver med Lina på msn och snart ska jag släppa bomben att hon ska få spendera lite tid med mig! Oharre goshi.


ska se till min "farm" på farmville nu, puss och kram önskar emma linnea nilsson hökvägen 7 93164 skellefteå sverige europa världen universum 0703602085 [email protected] ♥



OHERREGUD VILKA FRÄSCHA BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Burning hot som man kan säga....jojo
Det där var till och med FRÄSCHARE än jag känner mig!!!

och här var någon annanbild


pussssss♥/emma

Kommentarer
Postat av: ?

inte fjortis med upp pressande bröst? nejnej!

Du har inte ens så där stora bröst fjolla.

2009-08-23 @ 16:07:01
URL: http://erb567j66k9l
Postat av: liza

Så hon har mindre bröst än hon har ... Eh jaha, det var mycket till klartext, LOL

2009-08-23 @ 18:23:45
URL: http://lizaedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice boobs<3

2009-08-26 @ 14:31:05

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback