emma: how I should do it

we gonna rock the world we gonna dance all night we gonna make it right

Okej VARFÖR är den texten ett bra exempel på min sinnesstämning? Lödder

FÖRÖVRIGT: Förlåt, jag har helt glömt bort att blogga idag. Ursäkta mig.

Idag har jag varit med Lina, Olivia och Ricky, Linas voffing. han var pluttig. Sedan var det dags som träning och jag kan lova er, det har aldrig, aldrig gått så dåligt för mig på en träning som det gjorde denna gången. FYSATAN va dåligt det gick alltså! Sedan stressade jag lite och så var jag med Fredrik, en total random (nej, förlåt mig) som vi träffade när vi var ute häromdagen. Vi såg film, number 23, IGEN. Den var rätt så bra i alla fall.

Nu är jag fucking jävligt hungrig, men jag orkar inte gå och hämta något att äta...... fuck att jag är så lat.

en random bild:


olivia och matilda försöker slå en dubbelkullerbytta

♥/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback