emma: I lost my fear

men hallå. Dålig uppdatering idag ju.

Men i alla fall. Sitter på mitt rum. Med datorn. Har just ätit två mackor. 3 saker ska jag göra innan jag går och lägger mig, VILKA ÄR: måla naglarna, leta fram mitt bankomatkort och... ja vad var det där sista?! justja... ta något mer att äta. Wish me luck.

imorgon blir det först skolan, slutar 2!!!!!!!(L):* Då tänkte jag kanske dra mig ner mot stan och se om jag hittar några nödvändiga saker för rimligt pris. Pinsamt nog är 2/5 av de nödvändiga sakerna en foundation och en mascara. Men vaddå, jag är 14 år fortfarande... dom andra nödvändiga sakerna får ni inte veta:* OM jag far till stan imorgon (gäller att jag hittar mitt bankomatkort då!) blir det faktiskt första gången jag går på stan ensam. Spännande!

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback