emma: i nearly missed

har kommit hem från ännu en intressant dag i skolan. Den var superintressant! Inte.

Hann faktiskt iväg till stan en snabbis mellan gympan och kemin för att säga farväl till matilda, som far till turkiet idag. Jag fick en kram och lite godis av henne. När jag racercyklade tillbaka till skolan så skulle jag äta godiset. Det gick inte så bra för jag var snuvig så jag var tvungen att andas genom munnen. Och jag kunde inte andas då jag tuggade så då blev jag väldigt andfådd. Löddrigt.

Förresten! "lödder" (alltså ordet) har erövrat mark! Ävem matilda har nu börjat säga det. Hela skellefteå ska fan börja säga det ordet om det så blir det sista jag gör!

puss/emma

löddrig! löddrig! löddrig!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback