emma: I was borned to be

lust att veta en sak? Idag är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 15 HELA ÅR!!!!! Så därför tänkte jag passa på att köra lite randomfakta om mittt och Olivias tvillingskap;

  • Vi föddes den 31 augusti 1994
  • Olivia föddes först. En halvtimme före mig, typ
  • vi föddes 5 veckor förtidigt
  • Jag har aldrig varit borta från Olivia mer än ett dygn
  • Tycker verkligen inte om när folk påpekar hur lika vi är
  • Kan inte tänka mig hur det skulle vara om Olivia inte fanns
  • När vi är hemma "är" vi inte med varann som kompisar som många verkar tro
  • Och vi bråkar OFTA
  • Då brukar vi slåss ibland
  • Men det är alltid smågrejer, inget "riktigt" bråk
  • Och som svar på en fråga vi faktiskt ganska ofta får, NEJ vi har aldrig bråkat om en kille ;-)

Kommer inte på så mycket mer just nu.



HAHA förlåt Olivia... orkade inte leta efter nån fin;*

puss♥/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Tycker verkligen inte om när folk påpekar hur lika vi är"



ni är inte lika, snarare olika. den ena fulare än den andra=)

2009-09-04 @ 15:10:00

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback