emma: if I could

DET HÄR HAR INTE VARIT EN BRA DAG.

Dagen öppnades med attstiga upp för tidigt, sedan första skoldagen, vår klass har hemklassrummet i en korridor under reparation ensamma, sedan fick vi veta att vi, som jag skrev i förra inlägget, ska ha skolfotot 2 timmar efter friidrotten vi ska ha på friluftsdagen, så då blir det att STRESSA hem från norrvalla och duscha, göra sig klar och fara tillbaka till skolan. Det blir nog ingen lunch, förmodar jag.
Sedan for jag hem till Lina. Vi kom på den briljanta idén att göra en ny header, sagt och gjort. I 3 timmar satt vi och bråkade och kämpade med photoshop som ingen av oss kunde, och tillslut hade vi en färdig header. Självklart gick inte den att lägga in........

När vi skulle fara från Lina tittade jag på min mobil och såg att jag hade fått sms.
Från Matilda: Pan den 28/8.
DÅ HON ÄR BORTA!!!!!! Till turkiet ska hon den stackarn... så vi får fara utan henne på pan!:(

Inte en bra dag säger jag bara........

öh blä/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback