emma: if you say goodbye

god morgon i stugan.
Allt väl?

Idag är det i alla fall stekarväder ute, så jag ska ut och STEKA, and get som colour. Nog för att jag har fått alldeles tillräckligt med bikiniränder (don't like!!!!!!!) men man säger väl aldrig nej till att bli lite brunare.

SEN ikväll blir det i alla fall (tadadadam trumvirvel) INNEBANDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan ´min lyckligaste dag på hela sommaren. Ska ialla fall träna med division 2/juniorerna eller något sånt tror jag mamma sa. Blir ju perfekt uppladdning inför martin olofsson, dit vi ska IMORGON. Seriöst, vad händer med världen? Jaja, eftersom vi ska vara där i fem dagar så har jag tänkt sätta igång en frågestund senare ikväll, så det blir säkert bra. Berättar mer om Martin Olofsson ikväll.

Nu måste jag UT, på direkten lixom. Orkar inte sitta inne mer.



peace

pusS/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

bikini linjen på emma där ja! (Y)

2009-08-11 @ 18:58:46

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback