emma: in time

gissa vilken film som går på TV idag?
Dudududu.... (trumvirvel) SCARY MOVIE 1!

Bland de roligaste filmerna jag vet, exakt min typ av humor! Gissa vem som kommer sitta bänkad. Jag tycker den är så rolig att det nästan är farligt. När jag skrattar för mycket kan inte jag andas. Och när jag skrattar mycket kan jag skratta länge. Vi får hoppas att det inte blir några dödsfall ikväll. För alla er som undrar så går den på femman med start 23.10. ENJOY cause I will.

MIN TOP5-ROLIGASTE FILMER LISTA

  1. scary movie 1
  2. she's the man
  3. love guru
  4. rob schneider is the HOT CHICK
  5. blades of glory

 TOP5-SÄMSTA FILMER LISTA

  1. Tracey
  2. Så som i himmelen
  3. Corps Bride
  4. Scary video 5
  5. Death Tunnel

TOP5-LÄSKIGASTE FILMER(na vi har vågat se)

  1. House on the haunted hill
  2. Incubus
  3. The amityville horror
  4. The unborn
  5. 1408 

 TOP5-INTE LÄSKIGA SKRÄCKFILMER

1. Lake placid 2
2. Hostel
3. Death Tunnel
4. When a stranger calls
5. Are you scared


 
 puss/emma



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback